Opublikowano:

Spotkanie FIT BLOGEREK vol.2

Cześć 🙂 Przeniosę się w czasie i powrócę do przeszłości a konkretniej do ostatniej soboty. Ten weekend w Poznaniu był pod znakiem FIT, z powodu odbywających się targów Fit Expo. Dlatego był to idealny czas by spotkać się w FIT gronie. Rozmowy cyrkulowały głównie wokół wrażeń dotyczących Fit Expo, zawodów biegowych, diety oraz kulturystyki. każda z nas ma swoją ulubioną formę ruchu,stąd zróżnicowanie tematów 🙂

Uczestniczki spotkania to aktywne biegaczki, a także kulturystki ale przede wszystkim osoby aktywne:
Patrycja Lekka Fitnesska
Paulina I love FIT
Nasze spotkanie uświetniły upominki od SYS ,  BUK ROWER oraz Collagen Colway Poznań
Niestety nie wszyscy zjawili się na spotkaniu osobiście , dlatego część przekażę osobiście a część zostanie przekazana przez inne fit blogerki.
Zestawy jeszcze czekają na :
Arka Arek FIT
oraz Anię z My Fitnessland
jeden zestaw również poleci do Alicji Fitbody
Dziękuję Dziewczyny za przybycie, mam nadzieję ze kolejne spotkanie już wkrótce 🙂 Dziękuję sponsorom za upominki, kreatywność i wkład własny zwłaszcza dla pani Alicji z Buk Rower oraz panu Witoldowi z SYS , a także wspaniałemu zespołowi z Kulka Cafe 🙂

RUDZIENKA

0 komentarzy do: „Spotkanie FIT BLOGEREK vol.2

  1. A ja do tej pory się zamartwiam, że te nadruczki na torbach nie na każdej mi dobrze wyszły… Ale już. Koniec! Poszły i rozdane. Mam nadzieję, że zawartość merytoryczna książek nadrobi rozlany gdzie-niegdzie tusz :). A lizaków nie mogłam darować (choć wiem, że nie były fit;)).
    Pozdrawiam serdecznie!
    Alicja
    BR

  2. SYS ma już bardzo szeroki wachlarz produktów.

  3. Właśnie chciałam napisać, ze pani Alicja bezie w szczególności zapamiętana 😀

    Dzięki za spotkanie!

  4. Super :))) Żałuję, że mnie nie było, ale pewnie jeszcze będzie okazja się z Wami spotkać 🙂

  5. W takim składzie spotkanie musiało być super!:) Mam nadzieję że jeszcze nadarzy się okazja do podobnego:)

  6. Fajnie, że Wam się udało spotkanie. Sama z chęcią uczestniczyłabym w takim zorganizowanym wydarzeniu.

  7. nawet nie wiesz jak zaluje ze mnie tam z Wami nie bylo….:( Moze nastepnym razem sie uda Was poznac osobiscie :):)

  8. Torby są super :)))) Dziękujemy !!!

  9. hahha przez mój szalony telefon każda z nas pamięta Panią Alicję :))) Dzięki :*

  10. wiadomo nastepnym razem bankowo 🙂

  11. na szczęście widzialyśmy się w Wa-wie 😉

  12. tak i wszystko smacznie i zdrowo 🙂

  13. Wiesz może co się stało z Pauliną z I love fit? Nie mogę odnaleźć już jej bloga 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

dwa × 1 =