Opublikowano:

CrossFit- nowa odsłona fitness!

CrossFit- bije rekordy popularności w USA, przyszedł czas na POZnań! Już w niedzielę wybieram się na pierwszy trening! 

Crossfit zasadza się na różnorodności i nie ogranicza tylko do ćwiczeń w sali treningowej. To także pływanie, bieganie, jazda nam rowerze, rolkach, brzuszki, pompki, podskoki, podciąganie i wiele, wiele innych aktywności.

CrossFit to nowa odsłona fitness. Dzięki wyjątkowej budowie jest wszechstronny, uniwersalny i ma szerokie zastosowanie w osiąganiu różnych celów treningowych. Uniwersalność programu CrossFit powoduje, że jest idealny dla każdej zaangażowanej osoby niezależnie od jej doświadczenia.

System CrossFit jest skierowany do każdego, systemem tym trenowali aktorzy i trenują nadal: aktorzy do filmu „300”, armia amerykańska, Navy Seals, zawodnicy takich dyscyplin jak futbol amerykański, czy zawodnicy UFC, a także 50-letni ludzie z chorobami serca czy osoby z dużą nadwagą.

Treningi CrossFit to wyzwania z obciążeniem i intensywnością. Jednak rdzenny program treningowy pozostaje niezmieniony. Główne cechy tego treningu to funkcjonalność i wszechstronność, aby cieszyć się pełną sprawnością i zdrowiem na co dzień.

Potrzeby olimpijskiego sportowca i osób starszych różnią się stopniem intensywności, a nie rodzajem ruchu. Sportowcy, gospodynie domowe i wojskowi znaleźli najlepszy dla nich fitness w tych samych ćwiczeniach.

CrossFit przedstawia nowe spojrzenie na fitness. CrossFit chce od Ciebie zaangażowania, charakteru i siły woli, aby trenować w prawdziwy sposób z prawdziwymi efektami. Zapomnij o godzinnym marszu na bieżni
i maszynach na siłowni. Postaw wyzwanie sobie i swojemu ciału, a szybko zrozumiesz czym naprawdę jest fitness.

Crossfit to program treningu siły i kondycji przy zachowaniu dużej intensywności. Obejmuje szeroką gamę ćwiczeń z wielu dyscyplin- bieganie(np. interwały, bieg tyłem, podbiegi),treningi siłowe(np. podciąganie, przysiady, martwy ciąg, podrzuty), pływanie, jazdę na rowerze czy wiosłowanie.

Ideą Crossfitu jest to by ludzie niezależnie od wieku, kondycji, masy czy doświadczenia mogli dbać o swoje ciało i zdrowie. Rezultatem treningów jest wzrost siły i kondycji co oznacza większą pewność siebie, polepszenie samopoczucia i znaczne ułatwienie wykonywania codziennych czynności(noszenie zakupów, przesuwanie mebli czy noszenie na rękach miłości swojego życia). Celem jest też zachęcenie do budowania grup osób trenujących wspólnie, wymieniających się doświadczeniem, pomagających sobie w treningu
i wzajemnie się motywujących.

Jesteś z POZNANIA lub okolic, nie boisz się wyzwań zapraszam dołącz do wydarzenia na fejsie!
Widzimy się w niedziele?

0 komentarzy do: „CrossFit- nowa odsłona fitness!

  1. Wydaję się bardzo ciekawy i interesujący. Szkoda, że do Poznana tak daleko bo z chęcią sama bym wzięła udział 😉

  2. ciekawi mnie ten trening i czy bym dała radę:)

  3. Brzmi bardzo zachęcająco, już gdzieś czytałam na temat crossfit, jednak chyba pozostanę jeszcze przy tradycyjnych ćwiczeniach, żeby nabrać trochę kondycji i wytrzymałości, a potem spróbuję swoich sił w crossfit (:

  4. Nie wiem czy dam, radę. W niedzielę, muszę mocno poszarpać na basenie..

  5. Mnie juz intrygował od dłuższego czasu , ale jakoś nie mogłam się zebrać, napiszę w niedzielę czy przeżyłam 🙂 W Twoim mieście lub okolicy z pewnością też jest, choc nie wiem skąd piszesz. Jeśli nie pozostają filmiki z YT !

  6. Tak jak wspomniałam długo się zbierałam na TEN trening, przyznaję że idę na głęboką wodę … 🙂

  7. Dużym plusem jest to, że trening jest krótki bo BARDZO intensywny 🙂 Dlatego spodziewam się efektów być może również w szybszym tempie, wiadomo : systematyka 🙂 Aczkolwiek ciekawość i monotonia dobrze znanych ćwiczen pchnie mnie ku CrossFitowy, dam znać w ndz 🙂

  8. Ty nie dasz rady?! …. I R O N ???!!

  9. Czekam w takim razie na wrażenia, ja wiem, że dla mnie to byłoby zbyt duże wyzwanie, na pewno na razie. Żeby przełamać monotonię chodzę na różne zajęcia fitness i basen, a jesienią planuję kick boxing jak wszystko pójdzie po mojej myśli (:

  10. fajna sprawa:) szkoda, że mieszkam daleko…

  11. czytałam o tym crossficie ale niestety blisko mnie nie ma takich zajęć no ale cóż nie poddaję sie i ćwicze w domu 🙂

    z Jill jestem już po 30 day shred i z trakcie ripped in 30 ^^ bosko ;d

  12. CrossFit jest naprawdę świetny. Nie brałam udziału w profesjonalnym treningu, ale podpatrzyłam tu i tam i ćwiczyłam w miarę możliwości, tak jak potrafiłam – nic tak nie męczy.

    Rudzienka z chęcią dopiszę Cię do projektu "Jestem z siebie dumna!", będziesz się z nami bawiła po prostu od połowy 🙂 Jakbyś mogła to wstaw banerek i linka na swojego bloga 🙂

  13. Założę się, że u Ciebie znaleźli by się chętni poza Tobą oczywiście!

  14. Rewelacja!! Oby tak dalej 🙂

  15. Ja uwielbiam treningi crossfitowe!!! Po tym wysiłku czuję się fantastycznie!!

  16. Ja byłam w niedziele i nadal czuje się amazing !! 😀

  17. Way cool! Some extremely valid points! I
    appreciate you writing this article and the
    rest of the site is very good.

    Also visit my website truck wreck lawyer

  18. Hi, I do believe this
    is a great site. I stumbledupon it 😉 I will return yet again
    since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and
    continue to help other people.

    Feel free to surf to my blog post – wallpaper vista

  19. I'll right away seize
    your rss feed as I can not to find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you've any?

    Kindly let me recognise so that I may subscribe.

    Thanks.

    my blog post stall mats for gym floor

  20. These are truly enormous ideas
    in about blogging.
    You have touched some pleasant factors
    here. Any way keep up wrinting.

    Also visit my website manchester Ct real estate

  21. I could not refrain from commenting. Very well written!

    Here is my website dating sites for over 50

  22. There's definately a lot to learn about this issue. I really like all the points you have made.

    Also visit my blog; moulin rouge ()

  23. Jak było? Ja wlasnie ide w Krakowie pierwszy raz w poniedziałek i boje się, ze wroce czolgajac się odcinek od siłowni do samochodu, później od samochodu do domu 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

jedenaście + 2 =